Burda Praha vydává módní časopis určený jen pro muže!

Burda Praha vydává módní časopis určený jen pro muže!
Měsíčník ELLE, nejprodávanější módní časopis, čtenářkami označovaný jako fashion bible nebo bible stylu, rozšiřuje svoji edici. Vedle ELLE Decoration bude nově vycházet i ELLE Man.

Česká edice ELLE je na trhu již 21 let a patří mezi nejvýraznější a nejsledovanější lifestylové tituly. Po dvou dekádách své existence se nechala inspirovat několika zahraničními edicemi a rozhodla se nabídnout svoji DNA i mužům.


„Stále kolem sebe slyším, že čeští muži se nezajímají o módu, trendy a kosmetiku. A stále častěji slýchávám, že časopisy jsou mrtvé. Obojí považuji za nesmysl. A obojí je obrovskou výzvou," vysvětluje šéfredaktorka ELLE Andrea Běhounková, jejíž tým se na výrobě prvního vydání ELLE Man podílel.


ELLE Man je podle publisherky Amálie Balsy určený moderním dynamickým mužům a měl by jim sloužit, stejně jako tomu je v případě ELLE u žen, jako trendsetter, rádce a kompas. Kromě trendů a kosmetických novinek tu ale čtenáři najdou i rozhovory, aktuální témata a novinky ze světa designu a lifestylu obecně.


„ELLE Man sice vznikl v redakci ELLE, ale protože je určený mužům, oslovili jsme zavedené autory - převážně muže - a nechali je zpracovat aktuální témata a rozhovory. Kauzu o dopingové aféře Romana Kruezigera tak kupříkladu zachytil novinář Luděk Staněk, exkluzivní rozhovor s Lenny Kravitzem ve Vídni nahrál Milosh Harajda a o nejadrenalinovějších sportech a novodobých výzvách psal Kay Buriánek, bývalý frontman skupiny Sunshine. Mezi další spolupracovníky patří bývalý redaktor časopisu Maxim Ivan Brezina anebo enfant terible české reklamy a Facebooku Jakub Horák.


A protože ELLE Man je stejně jako ELLE především módní časopis, na první obálce nemohl být nikdo jiný než hvězda světového modelingu Filip Hrivňák, bývalý profesionální hokejista a v současné době nejúspěšnější slovenský model, který je momentálně mimo jiné tváří módního domu Versace. I druhou fashion story nafotil tým české ELLE s topmodelem, konkrétně s Davidem Trulíkem, tváří kampaně Louis Vuitton.


ELLE Man vychází v nákladu 30.000 výtisků a prodáva se za 99,90 Kč v České republice a 3,99 Eur na Slovensku.